torstai 26. tammikuuta 2012

sometimes when I miss you I put those records on

milliehah
b&j
macbook
mockapaloi
IMG_2425
milliee
moooi kaikki ihanat! en ollu vähään aikaan käyny bloggerissa ja ku tulin tänne ni olin ihan yllättyny kuin paljon
teitä onkaan kertyny tänne, haha oli kyllä ihana yllätys väsyneenä aamubussissa :-) mutta muuten mulla on ollu
kauheesti kiireitä ja koeviikkokin lähestyy huimaa vauhtia bläää. mut ei sen kummempia olin tänään
kavereiden kanssa ja katottii toi siepattu leffa, tosi hyvä kannattaa kattoo, tehtiin mokkapaloi ja b&j's
namnam. hyvät yöt xx

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi! Kuvat on niin täydellisiä (((:

    VastaaPoista
  2. oi aivan ihana koiruli♥ oon ihan hulluna kultasiin noutajiin, meilläki ollu kaks:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onse ihana<3 harmi vaa ettei oo meiän oma koira:(

      Poista
  3. katoin about 3 ekaa kuvaa kunnes olin jo vakuuttunut siitä että haluun tän blogin lukijaksi! mielettömän hienoja kuvia :) ihmettelen suuresti miten sulla voi olla vähemmän lukijoita ku mulla..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljooon!(: ja toivotaan että niitä tulis lisää:p

      Poista