sunnuntai 15. tammikuuta 2012

I wanna party like a dj

IMG_0268
IMG_0258
IMG_0263
taxi
keren
nonii elikkäs tossa vähän kuvia mun lauantailta. olin Veronikalla yötä Kian kanssa ja aluks ei oikeen keksitty 
mitään tekemistä, mut sit ku lähettiinki ni ei meinattu ehtiä yöks kotiin, haha no ei nyt sentää. mut oli tosi kiva 
ilta, ja käytiin vielä hakemassa yösafkat mäkkäristä ennen ku mentiin himaa, omnom. otettiin sit vielä ehkä 
järkyttävimpiä kuvia ikinä fatboothillä mut ainaki saatii hyvät naurut! tänään oon sit vaan ryytyny Bettinalla  
koko päivän, juteltiin kaikenlaista ja nähtiin Sofiaakin pitkästä aikaa. huomenna alkaa taas uus kouluviikko ja 
tekemättömiä läksyjä on ihan liikaa..good night!

9 kommenttia:

  1. onks sun pakko käyttää noita järkyttäviä pitsipaitoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon hyvin pahoillani jos mun rumat paidat pilaa sun päivän!

      Poista
    2. hyvä tulla huutelee anonyyminä (nabbe e bäst)

      Poista
  2. kenellä olitte? :-D

    VastaaPoista
  3. sulla on ihan hurjan kiva blogi :) ihania vaatteita joka postauksessa!

    sounds-smart.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. ääähähäähä pagla xdd vitsi ni e vackra me keren på sista bilden! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha i know han va pienis xd hihiii tack! :-)

      Poista