torstai 1. joulukuuta 2011

when you feel like life’s too hard, you feel like giving up; put a little smile on your face, it ain't really that bad

Maroon 5 - Just A Feeling Sean Paul - She Doesn't Mind Jason Derulo - Breathing
collage6
KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. Ihmisiä jotka luulevat olevansa paljon parempia kuin muut
2. Kaksnaamasuutta
3. Valehtelua
4. Mustasukkaisuutta
5. Epäonnistumista
6. Odottamista 
7. Sitä tunnetta kun haluaa jotain tositosi paljon ja tietää, ettei ikinä tuu saaman sitä
8. Välinpitämättömyyttä
9. Pätemistä
10. Jos odottaa jotakin asiaa ihan hulvattoman paljon, ja sit se koko homma peruuntuu tai muuten vaan epäonnistuu eikä sitä koskaan tapahdukaan
collage5
YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. Sarkasmi
2. Suorapuheisuus
3. Nauraminen
4. Aina ääneessä oleminen
5. En suutu helposti(toki ärsyynnyn)
6. Hokeminen
7. Päähänpistokset
8. Tykästyminen
9. Asioiden viimetippaan jättäminen(ja lykkääminen)
KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. Rehellisyys
2. Huumorintaju
3. Luotettavuus
4. Charmikkuus (viehättävyys)
5. Huomaavaisuus
6. Epäitsekkyys
7. Rentous
8. Ulkonäkö (kiva vaatetyyli, hyvä kroppa, jne)
collage4
SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. Että pääsisin ulkomaille
2. Että hän ois tässä mun vieressä
3. Että pääsisin shoppailemaan kunnolla (eli siis että ne rahat ilmestyisivät mun lompakkoon)
4. Että ehtisin viettämään enemmän aikaa mun kavereiden kanssa
5. Että saisin mun oman, vanhan, hiusvärin takas :-( ja pituudenki
6. Että olis jo mun synttärit ja joululomaki ois kohallaan!
7. Että mun ipodi toimis (meni rikki tänää) :-(

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. "Ei kai mun nyt jo pidä herätä??" Ja nukun vähän lisää
2. Torkutan
3. Nousen kun on ihan pakko ja käyn aamupesulla
4. Meikkaan ja laitan hiukset
5. Syön
6. Luultavasti lähden juoksujalkaa bussille koska olen jo myöhässä

collage10
VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?
Tää on kyllä tosi vaikee, eri kaverit tietää vähän eri asioista jne (ja nää ei sitte ole missään järjestyksessä) oli pakko lisää vielä kuudes :-)
1. Kia
2. Lotta
3. Veronika
4. Jeanette
5. Stina

6. Luuti
NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. Kaverit (ja perhe)
2. Kännykkä & iPod & kamera

3. Kone
4. Treenaaminen

collage8
KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
Nää on kiva pitää ihan omana tietona, mutta ois vaikeeta muutenkaa valita kolmea parasta :-)
KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. Että menettäisin joskus jonkun tosi tärkeän henkilön
2. No varmaan epäonnistumista

YKSI TUNNUSTUS:
Arvostelen ihmisiä ihan liikaa ulkonäön perusteella(jos en siis tunne henkilöä aiemmasta) ja se ärsyttää mua itseäkin suunnattomasti, mutta en vaan voi asialle mitään. Ja nyt tunnen itseni kamalaksi, anteeks :(

2 kommenttia:

  1. sun uudet postaukset ei näy ainakaa mun bloggerissaa!! :(

    VastaaPoista
  2. whaaat outoo pitää kattoo voinko tehä mitää:)

    VastaaPoista